Tuesday, November 3, 2009

Panorama



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera

Ucapan syabas dan tahniah kepada semua yang terlibat atas usaha, komitmen dan kerjasama kerana dapat menyediakan laman blog PSS Sekolah Kebangsaan Felda Raja Alias 3 ini.

Semoga laman blog ini akan menjadi penghubung Sekolah Kebangsaan Felda Raja Alias 3 ini dengan semua golongan yang ingin bersama-sama menyumbang dalam kecemerlangan sekolah.

*******************************************************

UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMAT TENTANG AKTIVITI TERKINI SKS3F SILA KLIK FB SEKOLAH.

Jika kamu berhasrat untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga tetapi belajarlah untuk menaiki tangga tersebut.

Ada dua cara seseorang itu tidak boleh berjaya iaitu orang yang hanya mengerjakan apa yang disuruh dan orang yang tidak mahu mengerjakan apa yang disuruh


*******************************************************

Bahan (KSSR) Tahun 1 Melalui Laman Web

Dimaklumkan bahawa Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) Tahun 1 bagi sekolah rendah akan dilaksanakan mulai tahun 2011 mengikut Surat Pekelliling Ikhtisas Bil 11/2010 bertarikh 14 Oktober 2010.

Bagi membantau usaha Kementerian Pelajaran Malaysia dalam proses penyebaran KSSR kepada guru – guru sekolah di seluruh Negara, dimaklumkan bahawa Bahagian Pembangunan Kurikulum (BPK) akan muat naik segala dokumen berkenaan KSSR ke laman web http://www.moe.gov.my/bpk dan boleh diakses mulai 3 November 2010.

UPSR 2014

TAHNIAH KEPADA ENAM ORANG PELAJAR SEK.KEB.SERTING 3 (F) YANG MENDAPAT 5 A DALAM PEPERIKSAAN UPSR 2014 BARU-BARU INI. YANG KURANG BERJAYA TERUSKAN USAHA ANDA.